Timeplan! &»#¤!&#¤%

Timeplan

Timeplan

Hva du assosierer med en tom timeplan vet ikke jeg, men jeg har begynt å få nye bilder i hodet i det jeg ser en. Snakker om arbeid! Hadde man bare ikke måttet ta så usannsynlig mange hensyn i alle retninger. Den dagen jeg skal lage en ny timeplan, da skal det ligge en liste til grunn som forteller i prioritert rekkefølge hva som faktisk skal tenkes på først, og hva som blir som det blir. Sett at 4 lærere sitter og legger en plan i 4 timer. 16 effektive arbeidstimer går bort. Uff… nei den der orker jeg ikke tenke på engang.

Forsvant ellers igjen opp Pukerudlinna idag. Ny tid – utrolig nok. Der og da virket det ikke stort lettere, men, der er helt klart noe som skjer, for raskere gikk det jo! 🙂

Ble litt hopp og sprett denne gangen… sånn det blir når hodet er litt på skrå. Jeg kjenner igjen følelsen… jeg tror det var slik det var og jobbe. Er ikke normalt og bruke det stort i ferien, men nå må det liksom virke, og det er jeg ikke sikker på om det gjør helt enda. Av og til skulle jeg ønske jeg kunne skru av en bryter og ikke tenke på jobben, men den ligger jo bare der og murrer som en tømmermann. Og tømmermenn har jeg ikke noe godt forhold til.

Haha… jeg gleder meg til å servere tømmermenn med sugerør og rørepinne til helga. Blir nok vått, men det blir jo moro.

Hurra for Drammen! 🙂

Om Sjøvoll

En utflytta vestlending i Drammen by.
Dette innlegget ble publisert i Alt annet, Jobb, Turer her og der og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

